Skip navigation

O prietenă şi cu mine am vrut să organizăm unul săptămâna trecută la nivel de şcoală. Din păcate nu ne-am mobilizat, a rămas să mai încercăm o dată peste 2 săptămâni.

În timp ce organziam treaba însă, am avut o mare surpriză: foarte mulţi cunoscuţi au auzit că facem unul exclusiv în liceu şi ne-au întâmpinat cu întrebări şi replici precum:

  • dar de ce nu faceţi unul în oraş, pentru tot publicul?
  • când faceţi unul în afara şcolii să mă anunţi!
  • vreau şi eu să vin dacă am voie în liceu!

Astfel a luat naştere blogul de faţă, care defapt nu prea se vrea a fi blog, ci doar o simplă pagină de organizare a unul flashmob în Bucureşti. 

Vrem să facem unul în următoarele săptămâni, vrem să veniţi cât mai mulţi şi pentru asta vă cerem opinia. Colea se găşte o întrebare privind tipul de flashmob ce va fi organizat. Ulterior vor fi adăugate alte 2 întrebări menite a stabili ziua şi locaţia evenimentului. Până să lansăm aceste 2 întrebări, aşteptăm ca un top al locaţiilor să fie constituit de voi, cei ce vreţi să participaţi. 

Ne bucură tare mult să trântiţi cu părerea şi să ne daţi cu feedback-ul în cap, căci noi (cei ce ne ocupăm de flashmobme.wordpress.com) nu suntem cei ce fac flashmobul, ci voi sunteţi! 

Puteţi lua legătura cu noi şi trimite întrebări & sugestii prin mail la drumbuncartilor(@)yahoo.com ori comentând direct pe blog.

Lasă un răspuns

