Skip navigation

Nu?

Ciudat, nimeni nu ştie câţi am fost până la urmă. 80-100 cu siguranţă nu. La 12:00 am început să ne ivim în faţă la Curtea Veche, 20 de minute mai târziu am plecat 6 inşi la Curtea Berarilor (spre final ni s-au mai alăturat 2).

Cu o mică întârziere ne-am amestecat în Piaţa Unirii şi i-am dat drumul. După cum am mai zis… câţi am fost, nimeni nu ştie.

Dacă mă întrebaţi pe mine, a fost fix ce ne trebuia: un ping. Data viitoare va fi şi mai bine, vom fi şi mai mulţi şi eventual vom veni cu o idee şi mai tare.

PS: Dacă aţi făcut, rugăm să ne trimiteţi poze/filme ori dacă au fost deja uploadate undeva, linkuri cu locaţiile lor! Mulţam!

PPS: Când îl facem pe următorul?

3 Comments

  1. astept si eu please pozele la XXXXXX arond joacadeamine punct ro – multumiri eterne & pe data viitoare!

  2. si mie imi pare bine! cand aveti un logo sa imi dati si mie sa-mi tapetez site-ul 🙂

  3. As fi vrut sa vin, dar inca eram in vacanta si cred ca multi studenti erau plecati … asa ca pentru data viitoare cu siguranta vor fi mai multi 😀


Lasă un răspuns

