Skip navigation

Locaţie flashmob: Parcul Herăstrău, intrarea de la Charles de Gaulle (zona precisă marcată pe hartă)
Unde ne întâlnim şi când: în intervalul 16:30-16:50 vă aşteptăm la gura de metrou Aviatorilor, marcată pe harta de mai jos (este fix în Piaţa Charles de Gaulle, la ceva distanţă de locul în care o să ne zbenguim).

statiemetrou1
IMPORTANT! Va rugam sa ventiti in intervalul 16:30-16:50, e foarte important prentru a decurge totul perfect!

Ce facem/cât facem: Veniţi cu iPod-uri, cu mp3playere dacă aveţi (e ok si fara!). La 16:55 începeţi treptat să intraţi în zona de silent rave. La 17:10 (aprox) un semnal anume sau un sunet de goarnă va anunţa flashmob-ul. Flashmob-ul va fi anuntat printr-un sunet de goarna sau de o persoana care va striga: „Vreau să danseeeez!” Cautam 2 voluntari pentru strigat!

În momentul în care auzim semnalul … începem să dansăm! Cei cu iPod-uri şi mp3playere, vă puteţi pune căştile şi începe să dansaţi pe propriile ritmuri. Transformăm parcul într-un dance floor silenţios. În funcţie de numărul de participanţi să lasă şi cu un trenuleţ prin parc ori alte dansuri de grup (hora de exemplu). La 17:20 se încheie dansul, ne risipim prin parc de parcă nimic nu s-ar fi petrecut.

Ce facem după dans? dacă ne mai plimbăm prin oraş sau dacă mergem la o cafenea/terasă rămâne a se stabili la întâlnirea de la 16:30.

Participarea la flashmob: se face printr-un mail la drumbuncartilor_@_yahoo.com sau flashmobme_@_gmail.com care să conţină un „Vreau şi eu să vin” plus numărul de prieteni pe care i-ai convins să te însoţească la dans.

IMPORTANT: Am făcut fluturaşi cu event-ul. Dacă e cineva dispus să împreştie câţiva prin şcoli/facultăţi sau pe stradă, fişierul .doc poate fi downloadat de aici. Noi vom împrăştia în tot cursul săptămânii în zona Piaţa Romană.

PS: Ar fi bine să ne dăm silinţa, căci este ultimul flashmob, după care anunţăm o pauză de 2-3 luni.

15 Comments

  1. Si la asta vin! Eu vin la toate daca sunt in Bucuresti 😀

    *happy happy joy joy*

  2. Can’t wait!
    Parcă nici n-ar fi bacul, aşa mă simt. 😀

  3. ioi suna fain. din pacate sunt deja pe tren atunci, deci nu pot sa vin, dar o sa citesc toate updates de la voi de pe site ca sa vad cand se organizeaza urmatorul la care pot sa vin si eu.

    p.s.i-am povestit si unei prietene despre ce faceti/em si intrebarea ei a fost, faaain, dar se alege o singura melodie? adevarul e ca si asta e o chestiune demna de luat in seama, nu? 🙂

  4. vin si eu cu o prietena 🙂 foarte tare ideea..

  5. Vreau sa vin! la Silent Rave. (100%) Eu si inca 7+ persoane.

  6. @joacadeamine: Ne-am gândit ca dacă am fi avut sponsori, am fi cumpărat radio-uri mici pentru toată lumea şi am fi ales un post comun: spre exemplu Radio Deea ar fi mers bine (postul ăla pe care se bagă house la greu- muzică de dans) sau, de ce nu, un CityFM: pe care să dăm din cap cu toţii.
    Dar nu avem sponsori, aşadar fiecare va dansa pe ce are el: pe un song din mp3player sau pe o melodie avută în cap. Va fi o masă de oameni dansând, fiecare pe ce vrea.
    @Andreea ˛ Carina: Foarte fain că veniţi!! Abia aştept ziua de 17 mai!

  7. Vin si eu cu o prietena 🙂

  8. Prezent si eu 🙂
    Sa vad daca mai am doritori.

  9. Concertul Depeche Mode de la Istanbul nu se va mai ţine, potrivit CNN Turk, care a dat ca sigură informaţia că show-ul de la Istanbul, programat pentru joi seară, a fost anulat. Ulterior şi site-ul oficial al formaţiei a confirmat anularea concertului. Potrivit jurnaliştilor de la CNN, David Gahan ar urma să plece în Statele Unite pentru mai multe investigaţii. În aceste condiţii, şi concertele de la Bucureşti şi Sofia ar putea să fie anulate.

    http://antena3.ro/stiri/showbiz/cnn-turk-concertul-depeche-mode-de-la-istanbul-anulat-se-va-tine-cel-de-la-bucuresti_71450.html

    😦

  10. Am citit. Trist. Era gata gata să luăm ieri bilete.

  11. ipodu e mp3player bre apple fanboyz 😀

    cum si macul e un pc de fapt.. jeeez.

    else.. bafta la event

  12. Na că găsişi nod în papură. iPod-ul e mp3player deosebit. Tot ce-i făcut de apple e un „altceva”.
    Am fost săptămâna trecută la biblioteca centrală unde erau PC-uri Microsoft şi Apple, la care ghidul nostru spune: „În stânga vă stau la dispoziţie X PC-uri iar în dreapta Y Apple Desktop-uri.”
    Mulţam de baftă, vom avea nevoie

  13. o sa fiu acolo 🙂 si inca cateva persoane :d

  14. Dap! Imi place micul vostru grupulet! Eu sunt organizatorul freezului din statia de metrou Unirii http://www.youtube.com/watch?v=8CvxVygqwjc&feature=channel_page
    de pe 22 Martie inaintea voastra! :))funny…noi refacem evenimentul cu peste 100 de persoane pe data de 24 mai in herastrau! un freeze sa speriam parcul! Poate pe viitor daca vreti putem colabora! Eu sunt din Colegiul Mihai Viteazul! ma gasiti pe mail :)) bafta in continuare!


10 Trackbacks/Pingbacks

  1. […] Sursă. Articol scris de Ariel (160 articole) – […]

  2. […] Nu uitaţi: 9 mai – Plimbare cu metroul 17 mai – Silent Rave  « 9 mai – Scurtă plimbare […]

  3. […] P.S. Nu-i aşa că ne vedem la Silent Rave?  […]

  4. […] Tagged flashmob, flashmob bucharest, flashmob bucuresti, metrowalk, subwaywalk Au fost 2 evenimente până acuma şi un al treilea înaintează repejor: Silent Rave pe 17 mai. […]

  5. […] REMINDER: Duminică în intervalul 16:30-16:50 vă aşteptăm la gura de metrou a staţiei Aviatorilor din Piaţa Charles de Gaulle. « 16 mai- Flashmob în Iaşi […]

  6. By Maine - 17 mai | Dordzbor on 15 Mai 2009 at 2:08 pm

    […] De vazut in timpul zilei (just for the fun of it): Flash Mob – Silent Rave in Herastrau… mai multe detalii aici. […]

  7. By Maine - 17 mai | Dordzbor on 15 Mai 2009 at 2:08 pm

    […] De vazut in timpul zilei (just for the fun of it): Flash Mob – Silent Rave in Herastrau… mai multe detalii aici. […]

  8. By Blindness (2008) « and? LcL B! on 17 Mai 2009 at 11:27 am

    […] că plec la flashmob mai încolo niţel. Mă duc să mă pregătesc. Care vrea să vină ne întâlnim acolo. […]

  9. By Hai să dansăm… « and? LcL B! on 17 Mai 2009 at 6:16 pm

    […] muzica, natura, parc, silentrave, verde | No Comments  A fost super. Cum unde? La flashmob, silentrave de azi din Herăstrău. Am fost mai mulţi decât data trecută şi a fost mai frumos ăsta. Dacă […]

  10. […] nu amestec treburile de la serviciu cu viaţă personală. Aşadar, ieri, 17 mai 2009, am fost la Sileeent. V-am zis că mă duc şi m-am ţinut de cuvânt. A fost.. um.. nu am cuvinte.. aa.. GE-NI-AL! A […]

Lasă un răspuns

