Skip navigation

Au fost 2 evenimente până acuma şi un al treilea înaintează repejor: Silent Rave pe 17 mai.

Mai jos 2 fotografii de la Freeze-ul de pe 25 aprilie captured by obscuredbylight.wordpress.com

Şi un video filmat de Dragoş Istrate ieri, când ne-am plimbat prin metrou de la staţia Eroilor până la Universitate, unde am decis să facem şi o scurtă şedere pe iarbă (că doar de-aia e interzis). Varianta fără muzică pe fundal se găseşte aici (preferabil a se viziona la calitate HD) şi cea cu Depeche Mode- Wrong aici

N-a ieşit tocmai aşa cum ne-am dorit, dar nici rău. Filmuleţul nu spune foarte multe, decât în ceea ce priveşte şederea pe iarbă. Plimbarea prin metrou a fost fun, chiar dacă am fost doar 8 inşi şi metroul era aglomerat.

2 Comments

  1. Eu zic ca a iesit super! 🙂

  2. Da, a ieşit fain şi ne-am simţit bine.


Lasă un răspuns

