Skip navigation

Poate primul flashmob care a fost flashmob. Dacă dăţile trecute ne-am trezit 7-8 persoane, ieri a fost altfel. Mulţumim că aţi venit şi aţi făcut aşa ceva posibil. Ne-am simţit minunat alături de voi!

Următorul? Da, va fi şi un următorul. Ne gândeam să ne adunăm data viitoare în jurul unui monument banal (de exemplu cartoful de lângă Biblioteca Centrală Universitară- Calea Victoriei) şi să începem să facem mătănii cu o pasiune ieşită din comun. Dacă va fi, când va fi, rămâne de văzut.

Până atunci, dacă vă trec alte idei şi aveţi nevoie de ajutor cu promovarea, dăm voie oricui să publice evenimente aici.

Cum am zis, toate materialele de la Silent Rave ajung la toată lumea. Mai jos poze, filmări, impresii şi tot ce mai e de dat. Dacă am uitat ceva, vă rog să-mi trageţi una să adaug!

Ariel a fost şi ne-a filmat, video-ul aici.  
-Dragoş, el a făcut partea cu baloanele posibilă. El a descoperit soluţia, el a preparat-o şi el a fugit după beţe până la BricoStore. A filat şi el, rezultatul aici.
-Tonycosus a prins Bubble Rave-ul
Andrei,  AlexAnca şi Bart au revenit cu păreri&impresii şi cu imagini.  
-eu cu câteva imagini de la partea cu baloanele.

Cine mai are imagini pe flickr le poate adăuga pe grupul iFlashmob, să fie toate la un loc şi implicit mai uşor de găsit.

Staţi pe aproape, joia asta un alt flashmob (de data asta se protestează cu un scop). Revenim cu detalii!

PS: Daţi cu părerea! Ce am uitat să facem/unde am organizat prost/ce putea fi făcut mai bine…

10 Comments

  1. pare foarte interesant si distractiv. imi pare rau ca nu am fost in stare sa imi fac timp cateva ore si sa vin si eu. astept totusi detaliile pentru joi (e ok atata timp cat nu e in timpul examenului :)) )

  2. Foarte misto a fost. Abia astept urmatorul. Cred totusi ca e prea devreme joia asta si poate nu se vor strange oameni. Oricum eu vin 🙂

  3. mboeru: cel de joi nu e organizat de noi, ci de un grup de filosofie. Următorul se anunţă în săptămâna 2-7 iulie, până atunci, vom continua să updatăm blogul cu flashmob-uri organizate de alţii.
    Şi noi abia aşteptăm să treacă bacul… şi să vină următorul 😀

  4. Bafta la B.A.C. …

  5. Hehe, ne vedem data viitoare! 🙂

  6. A fost super super fain! Felicitari pt organizare!

  7. Mulţumim tuturor! Să-nţeleg că n-am făcut nimic greşit? Totul a fost perfect? 😀

    @Dragoş Istrate: Mulţam, vom avea nevoie de mare baftă… să copiem (altfel nu văd cum o să reuşim).

  8. Am sa le scanez si vi le trimit: http://lomo.nimic.org/etichete/silent-rave 🙂

  9. Foarte fain! Le-am dat mai departe la toţi cei care au fost.

  10. super fain , bravo 😉


One Trackback/Pingback

  1. By Silent Rave si baloane de sapun « Iyli’s Blog on 19 Mai 2009 at 12:55 am

    […] Pentru alte pareri sau imagini click si la Flashmobme […]

Lasă un răspuns

